Wednesday, September 1, 2010

It Started With T R A G E D Y 14th February 2009 ;)

14th feb 2009
kul 1.01am aku layankan kepala aiman dan rakan2 seperjuangnye melepak di Bkt Perdana, BP
hahahaha 1st time aku sneak out dr rumah..menaiki sebuah van kepunyaan Shah
oh ye..kanak2 ini da besar dan kacak sekarang..
dulu mase beliau dan adiknye masih kecil..mereka slalu lepak kat CC kepunyaan akak ku
x sangke skang dieorg da besar!! hehe aku pon da besar! ;p
sampai je kt bukit perdana..kami pon terbang ke langit ke tujuh
wahahaha...syyyhhhh ;p
kami pon merencana rancangan esok untuk gerak ke jb bersama sama menaiki..boeing 666...van merah itu! cewah
baiiikk punyeeee plann!!!
lepas tu lepak layan cukup rasa ke sedap rasa ntah hape name kdai mamak kt bkt perdana tu..
dengan aiman yang da bertambah gile..+ aku yg berbual gile..
masing2 menjadi gile..ade jugak yang menjamu selera memakan nasi goreng dan tosai!! deyy!! deyy!! deyy!!


jam sudah menunjukkan pukul 2am...aku pon suam2 kuku punye cuak takut bapak aku terbangun tido untuk wee-wee
dan mencari aku di dalam rumah yg telah di hijet oleh sebuah van merah td!mampos amok org tua tu!
so aku terus menyatakan hasrat di hati untuk pulang ke rumah
Dengan menaikki van merah itu juga aku pulang...aiman sudahpun di turunkan di rumah shah+adam!! maklumlah si
drummer itu yg sewaktu kecilnye kene tungau akibat kencing di atas pokok kunyit kepunyaan
mak mah! wargkakaka (cewah banggelah tu ko man!) eh sambung citer! aiman kenela tido awal..sbb die nak grak ke
JB esok..ade job sikit! cewah!



This Is The Crusty Van
Aku rindu nak lihat van ni berjalan kembali...

so bermulalah riwayat degil lagi kejam di tarikh 14 hb february tahun ini
aku dihantar oleh shah dan adam...
di trafic light simpang..aku pon x tau simpang ape...simpang malaikat 44 kot! haha
tiba2...enjin van merah tersebut termati...jeng jeng jeng!
(ceewah mcm nak citer cerpen kisah benar kes rogol dalam tabloid plakk!!)
si driver trus berkata kepada adiknya, "macam nak habis minyak je nie.."
aku kat belakang terus merasa seperti..perkara ini sudah di rancang..aku mula gelisah!
hahahaha cut the crap!
shah bersambung lagi.."baik kite p isik minyak skang!" sambil mengstart beberapa kali enjin van oldskool itu!
so thank god the petrol station just around d corner..and open for 24hours!!!
hahahahah
so terjadi la tragedi february di mana adam terpaksa menolak van itu ke petrol station! wahahaha!
sangat durjana lagi lawak..sambil aku memberi kate2 semangat "pushh baby pusshhh" dan shah yg tidak henti mengstart
enjin van..suasana itu amat menakjubkan! wahahahaa!
tiba2 adam melompat atas van lalu menutup pintu..
Goonng gooongg gooong gonnng! cilake punye anjing!!!!
ade plak 2 ekor anjing yg x reti nak tido pagi2 buta nie! wahahah takot rupenye adam!!!takot di gongong anjing!
hahahah ;p ketika itu aku sudah bersujud di lantai van lalu ketawa tanpa henti...


namun akhirnya dgn berkat kesabaran kami..sampai juga di petrol station itu...
da mcm snow patrol...sbb kabus menebal! haha lantas mereka pon mengisi minyak
cian van tu haus rupenyee!!!
kemudian aku berkata "this is how u guys treat me on the very first date?" wargkakakakka
mmg spoiler kereta sport lah! tp ianya cool!!! hahaha kemudian sampai la beberapa orang mamat dan seorang awek dengan menaiki
motor..mereka melihat kami dengan penuh keanehan! terus kami rasa takbur lagi riak sbb naik van oldskool itu!
wahahaha


kemudian kami bergerak keluar dari petrol station tersebut..haha adam sempat menganjing anjing2 yang tadi dah menganjingnya
hahaha skarang Tuhan bayar cash! aku suke gune ayat nie!! haha
anjing2 itu terus buat muke tongong setelah dinganjing oleh adam!
yeah perjalanan pulang yg penuh dengan ranjau dan rancangan.. shah sempat drift tu! mmg hebat!!
yeah td da sneak out skang kene sneak in..rancangan ringkas sempat di rencana oleh Shah untuk menghantarku
pulang senyap2..yeah! masuk bahagia 7..trun bukit..mati enjin sneak in bahagia 6~
bernas bukan?


wahahaha setelah tiba di depan 20 jalan bahagia 6...
aku mengalami masalah membuka pintu  van blakang! haiyaaa! mmg rock legend btul la van shah nie! haha tp ia cool!
nti kite jmpe xzibit kite kasik pimp itu van aite!! ;)
kemudian aku pon sneak in masuk rumah..
sementara itu, mereka menolak  van itu dari dalam...menghayun2 kan badan sambil melambai tangan kepadaku
wargkakakakakak that was the funniest momment ever guys!!!!! mmg kickarce!!


dan aku lantas duduk di depan laptop menaip cerita ini sebelum tertido sambil wat muke tenang
seolah dari tadi aku ade duduk di kerusi ini! wahahaha! nasib baik parents wa enak dibuai mimpi!
thannx kerana umbrella aku ye shah! ;) NAK LAGI!!!!


dan aku berharap plan kami menaiki van oldskool itu esok untuk trip to europe..(eh jauh sgt plk peginye)
trip to JB je sbnrnye... hahahahah plan kami should be menjadi dan van itu tidak meragam lagi..
klo x..nyaya naa!!! ;p
sekiann..
f.ika,
sittin here where i belong
3.11am 14th february 2009





hahaha this is one of the story i wrote right after it happened.
as stated there..it was wrote in 2009
and this is the very first time when i met Shah and Adam back after 10 years ago.. :)
and Shah turning up to be my Boyfriend now..
and we've been together now for a year,6 months,two weeks and 5 days
we pray that we are F O R E V E R!!
View All Photos | Crusty inside! | Fika Ipswich
LOVERS
Shah Holland <3 Syafika
Inside Crusty Van



P/S: Thanks to my lil bro - Aiman@Kurt for bringin back peoples that i used to meet when young times! <3


ok lots more after this and some of my friends and even my boyfriend craving for the next episode of our love story but i said..i don't have time to continue this..so maybe..i'll write again now..after a year... hehe
Repost : 9/2/2010 

No comments:

Post a Comment